Fråga

Fick en fråga om hur det gick på tävlingen i Aros.
Första klassen FEI Lagtävlan:
Delle var fin men spänd. Framridningen var en enda stor gegga. Inne på banan gjorde jag inga jättemissar men Delle blev spänd och trippade igenom programmet. Procenten blev 65 och kom på andra plats efter Moa och Adde.

Andra klassen FEI Mästerskap:
Delle var jättefin och var huuur avslappnad som helst. Inne på banan gick det jätte bra men sedan började jag slarvrida och gjorde typ missar på allt som går att missa på:( Var så besviken och arg på mig själv när jag kom ut ifrån banan! Procenten blev 64 och kom på en andra plats efter Moa och Adde igen:)
Vann en Sverige grep som är framtagna för att man ska kunna mocka utan att slita på ryggen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: