Nyttigt liv

Har bestämt mig för att börja bli nyttig, träna och verkligen tänka på vad som jag stoppar i munnen. Detta är inte bara för att se vältränad/ hälsosam ut utan även att man behöver ju muskler i ridningen!
Innan lektionerna i onsdags hann jag ju hem och slänga i mig müsli med fil och tror det eller ej så orkade jag mycket mer och blev inte lika sur om något gick fel!
Visst det är jättegott med en godis eller en fett pizza men som mamma brukar säga "En sekund i munnen, en livstid runt magen".
Vi håller ju på så mycket med hästarnas mat och träning och glömmer bort oss själva men vi är minst liks viktiga för att allt ska funka 100%!

Postat av: Charlotta Lundblad

Gillar att du tar våran godiskväll haha^^ <3

2012-12-15, 14:23:49 - URL: http://audinadenfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: