Välkommen till min nya träningsdagbok

Hej och välkommen till min nya träningsdagbok.
Jag heter Ella Viebke och är 12 år. Jag fick min ponny Daylight i slutet september 2010.
Daylight även kallad Delle är en tysk ridponny f. 2002. Han var hopponny innan vi köpte honom men eftersom jag är lite feg så blev han mer dressyrponny efter varje dag som gick :)
Vi står uppstallade på Sjövillans gård på Ekerö och vardags tränar för Louise Crafoord Hofmann "Ludde".
Jag och Delle tävlar på regional/ nationell nivå i dressyr. Vi var på våran första nationella i november då vi var nere på lag SM och tävlade och fick precis ett SM kval :) Så i vår kommer ni få följa mest nationella tävlingar med oss men även några regionala tävlingar under året :)

Kram Ella

Postat av: Lotta din favvis!!!

Åh vad kul att du fått en hestblogg!!!!!! Äntligen välkommen hihi! Nu kan vi följa varandras bloggar wihoooo! Ska bli kul att följa dig!!! :D <3333333333

2012-01-02, 19:15:20 - URL: http://audinadenfina.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack Lotta!❤ Ja nu ska det följas gör!!😊😃❤

2012-01-02, 19:28:42 - URL: http://ellaviebke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: