Laddad

Idag när jag kom ut till stallet väntade det världens överraskning! Olivia hade varit så SJUKT snäll och mockat åt alla hästarna :) Tusen tack!
Jag skulle ha mockat åt tre hästar(Fantomen, Delle och Audina). Men när jag slapp set så spolade jag av Audina och Fantomens ben och borstade dem, de var verkligen täckta av lera :O

Sedan tog jag ut Delle och friserade hans man, svans och även lite på öronen. Gäller att vara i topp trim nu till tävlingarna framöver!
Skrittade bara idag för att spara på krafterna tills i morgon då vi ska åka och träna för Hans. Första gången på detta år, ska bli super kul :D

image description

Postat av: Charlotta Lundblad

Åh du är så gullig!!! <33333 underbara ella

2012-03-03, 22:40:44 - URL: http://audinadenfina.se
Postat av: Emma

Vilken fin blogg! Delle verkar ha det suuuper med dig som ryttare/ägare!:))

2012-03-06, 12:48:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: