Lyckad Helg

Tävlingshelgen i Sundsvall var riktigt lyckad! Två av mina delmål blev nådda under helgen;
* Få ett andra kval till SM
* Bli placerad i en nationell klass
Är så nöjd över Delle :)

Fredag 16/3:
Vi körde ungefär vid runt 14 tiden från Sjövillan och kom fram till Sundsvall vid 20 tiden. Vi stog och bodde på tävlingsplatsen vilket var riktigt skönt att slippa åka om kring.
När vi packade in sakerna så var det norrsken på himlen;) Riktig snyggt.

Lördag 17/3:
Jag startade 10.54 så vi hade gott om tid på oss innan.
Delle var jättefin på framridningen och det höll i sig även inne på banan, men fick en förarglig miss i galoppen då han bröt av till trav och 3:or på skrittpiruetterna som verkligen var dåliga och det var p.g.a. mig som inte förberedde ordentligt innan :S
Men var riktigt nöjd när jag kom ut från banan,
Resultatet blev 65,128% bara några ynka poäng från en tredje placering.



Bästa Teamet
Red även lite på kvällen, tränade extra på skrittpiruetterna som gick bra då.

Söndag 18/3:
Delle var jätte mjuk och lyssnade nästan bättre än på Lördagen. Tyvärr blev det några missar inne på banan; han började skaka på huvudet mitt i skritten och lite i travökningen och i fattningen efter ruggningen studsade han till när jag skulle fatta galopp men mitt mål var ju att gå in och ha kul och det var det för både mig och Delle Haha:D
Resultatet blev 63,333%, hade bättre känsla än procenten.
Räckte till en andra plats efter duktiga Moa Södergren och Adrenalin:)




Nöjda!

Prisutdelning

Bild från programridningen


Postat av: charlotta lundblad

älskar första bilden vilket teamwork! Facebook nästa!? :D <33333

2012-03-19, 22:58:31 - URL: http://audinadenfina.se
Postat av: Erika

Grattis!! :D

2012-03-20, 07:22:15 - URL: http://erikastraning.blogg.se/
Postat av: Lizette

jätte söt ponny! grattis!

2012-03-20, 20:58:23 - URL: http://twiceasniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: