Fråga

Hur började din ridkarriär? Hur många ponnyer har du ägt? Mål för framtiden? Ska ni titta på någon D-ponny eller storhäst direkt efter Delle? :)

Jag började som de flesta på ridskola och red där i ca 4,5 år och köpte Delle därefter så jag har bara haft en än;)

Ett av mina mål för nästa år med Delle är att komma till A-final i SM. Mitt långsiktiga mål är väl att kunna få hålla på med ridsport på hel tid sen och kanske driva ett utbildningsstall eller få rida GrandPrix i toppen, som EM och VM:)

Vi letar D-ponny just nu så förhoppningsvis ska jag ha två ponnyer parallell nästa år , Delle och en D-ponny. Sedan vill jag ju ha en storhäst men då ska vi köpa något fint men yngre:) Men det blir inte för en jag är 15/16.

Postat av: Anonym

Gud vad härligt det låter! Önskar att jag också hade möjligheten att ha två ponnysar! Hoppas du hittar en till "Delle" fast större :)Han är så fin! Älskar färgen!

2012-09-13, 20:02:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: