Godmorgon!

Godmorgon på er.
Började morgonen med att fira min lillebrosa med tårta och presenter:D Älskar tårta:P
 
Just nu sitter jag och pluggar so.... Antiken. Iallafall snart ska jag och mamma dra iväg mot stallet och fixa. Delle och Pinky ska joggas innan massören kommer och känner igenom båda. Ska bli mest spänande att se vad hon tycker om Pinky och hur han har utvecklas:=)
I början när han kom, rak och tunn hals
Mer muskler, ca1-2 månader sen
Rund och fin nacke!
 
Hoppas att han fortsätter utvecklas såhär:D
 
Postat av: Anonym

Har du slutat träna för Martin?

Svar: Nej men tyvärr så kommer han ju bara varannan måndag och det har även ibland blivit hinder så att han inte har kunnat komma. Men nej jag tränar fortfarande för Martin!
Ella Viebke

2013-04-29, 17:41:16 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: