Den där snön..

Jahaja nu var den där så kallade snön tillbaka då... Jag som började känna våren komma krypande, men jag hade visst fel...

Dagens två lektioner gick iallafall riktigt riktigt bra;) Först var Pinky som var lagom pigg, kunde driva utan att han spände sig men han var fortfarande känslig och på, haha. Vi jobbade det vanliga, skänkelvikningar m.m.

 

Delle var även fin, vi red igenom lagtävlan i slutet och det gick bra, lite ringrostiga här och där + att jag tycker att mästerskap är roligare, dock vet jag inte riktigt varför det är bara så;)

Schvunget i gångarterna funkade bra och han flög fint fram i ökningarna!

 

Önskar att jag krympte så att jag kunde rida Delle för alltid..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: