Härliga!

Halloj! Idag var det lektioner för Emma och båda ponnyerna var lika taggade som jag;)
 
Pinky fick gå först ocg han var såå fin! Dock blev han tröttare mot slutet så då tog vi ett litet spö för att hjälpa honom lite. Med spöt kvicknade han till så då körde vi skänkelvikningar ochgalopp serpentiner.
Sedan gjorde vi ÖPPNOR! Fatta vi gjorde öppnor, han lär sig så fort, hahha, man kan bara älska honom <3
 
 
Delle var även fin. Vi gjorde det vanliga, skolor och några programdelar. Jag red verkligen bra, red varje steg och såg till så att lilla Delle fick jobba max ur sig;) 
 
 
Nu ska jag försöka sova lite för att orka med de jobbiga torsdagarna... Men det positiva är ju att snart är det lov! Fast mitt lov kommer typ bestå av att åka till stallet, rida och plugga..;P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: