Hiss o Diss

Kände för att hissa o dissa lite grejer så här på lördagskvällen;D
Vi börjar med hissandet;

Stigbygelpåsar

Det måste nog vara världens bästa uppfinning. När stigbyglarna är geggiga under hösten så skyddar dessa sadeln perfekt! Dock tror jag att just detta märke inte finns längre men har hört att en hel del syr sina egna;)

HORSE SALON från Fiebing är det bääästa schampot jag någonsin prövat. Ger en fin glans och pälsen blir silkeslen:D Det är aloe vera i men ofc så är det ingen karens!

 

 

Nu över till dissandet;

Cascos ridhjälmar med påfågelfjädrar går verkligen inte hem hos mig... Okej kanske någon crazy outfit i hoppning men vem köper denna hjälm annars?? Jag säger bara USCH.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: