Schabrak

Skriva eller bara fota alla dina schabrak och matchande lindor, har sett på bilder här, att du har många fin schabrak!! 
 
Haha jo jag har en heldel lindor och schabrak, man samlar på sig under åren.. Dock hinner jag inte fota idag ,men jag kan vissa er mina 5 favooutfits;)
 
1.
 
Turkost! Såå snyggt, kanske låter det inte så fint på fuxar(som enligt mig är svårast att matcha med snygga färger) men det funkar faktiskt. 
 
Scahabraket är från Mias RS och lindorna vet jag inte vad det är för märke, men de kommer från Hööks och är i elastik, vilket är skönt att linda med, det blir inte så tjockt som fleece men man MÅSTE ha padd under!!
 
Lindorhttp://www.hooks.se/product.aspx?productid=610053&deptid=99&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
 
Schabrak: http://miasrs.se/dressyr-med-runt-horn-2/
 
2.
 
 
 
Gråt+ gult matchar också bra.
Schabraket är från paddock, ett riktigt bra märke med snygga och unika schabrak. Ser ni att kanten är lackad?. Lindorna är från jump tech tror jag, fick dem av Paula i stallet så vet inte vad de finns att köpa men just den gula färgen de har passar super på fuxar;)
 
Schabrak: http://sthlmridsport.se Schabraket finns inte på hemsidan men vi köpte det iallafall i affären
 
3.
 
Uppvisnings outfit;)
Eskadrons platinum kollektion är ju snygg och väldigt häftig. Kul att de vågar prova på något lite mer annorlunda.
Både lindorna o schabraket är från samma kollektion så därför passar det bra ihop. Har även ett matchande täcke, fast det är i silver o svart. Vi har även de gråa lindorna från samma kollektion, hahah.
Dock verkar just allt detta slutsålt men ni kan googla på Eskadron Platinum så kanske det är någon butik som har kvar något av kollektionen.
 
4.
 
En fin blå outfit som jag inte har använt på länge..
Schabraket är från Mias RS och lindorna köpte vi på EM men det finns ju en hel del olika märken som gör mörkblåa lindor med svenska flaggan på.
 
5.
Dålig mobilbild på snygg begie outfit.
Schabrak från paddock, beiget med mörkbrun lackad kant. Begia lindor från waldhausen.
 
Lindor: http://www.waldhausen.com/fur-pferde/bandagen-und-gamaschen/bandagen/combi-bandage-set-of-4.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: