Speciellt

Hej hop alla läsare!
Idag ska jag och mamma åka ut senare eftersom båda ponnyerna villar. Men vi ska iallafall åka ut och mocka och allt annat som behövs fixas;)
 
Så nu när jag har en hel dag ledig så vill jag veta vad ni vill att jag ska skriva om. Det kan typ vara vad ni än vill, allt från min bakgrund till hur jag fixar min tävlingsfrisyr? Så fråga på!

Postat av: Anonym

hur väl känner du nora from? har hört att ni bråkade?
hur lägger du upp veckan innan en viktig tävling?
funderar du på sikt att köpa en storhäst? om några år lixom?
grymt bra blogg!! :)

2013-02-10, 11:21:24 -
Postat av: Häst tjej!

När du säljer Delle, hur vill du att han ska utvecklas och vilken typ av ryttare vill du att han ska komma till?

Kan du inte visa lite bilder om hur en dag i stallet se ut för dig och hur ditt stall ser ut?!

Skriva eller bara fota alla dina schabrak och matchande lindor, har sett på bilder här, att du har många fin schabrak!!

Din blogg är jätte bra!! ;)

2013-02-10, 13:00:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: