Svar

Hur lägger du upp veckan innan en viktig tävling? 

funderar du på sikt att köpa en storhäst? om några år lixom? 

grymt bra blogg!! :)

 

 

Jag känner väll Nora ganska bra. Vi gick i samma klass från 6års- 5an och då var vi riktigt bra kompisar. Nora och jag red även på samma ridskola, gick på samma friidrott så vi spenderade en hel del tid tillsammans;) Men nu i den nya skolan går vi inte längre i samma klass, fast i samma spanska grupp, men det är tråkigt att tappa kontakten med henne:(

Vi bråkade väll några gånger förut på den tiden då vi gick i samma klass men vilka bra kompisar gör inte det?;) 

 

 

En vecka innan tävling brukar se lite olika ut, det bror på om det är meeting eller endags tävling men meeting ser ut ungefär så här:

 

Måndag: Martin träning/ dressyr själv

Tisdag: Skritta ut/ Jogga ute

Onsdag: Emma träning

Torsdag: Vila

Fredag: Åka till tävling+ jogga där eller hemma

Lördag: Tävling

Söndag: Tävling

 

För endags tävling ser det ungefär ut som det över, dock brukar Delle vila fredag och joggas lördag om de är tävling på söndag.

 

Jag kommer köpa storhäst sen ja, men vi ska ta detta år först med både Delle och Pinky och sedan blir det väll ett år med bara Pinky och under det året börjar väll vi kolla runt på lite storhästar så kanske blir det två igen det året jag går i nian:)

 

 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: