WOW!

Ja WOW är ett passande ord för båda ponnyerna idag!

 

Delle red jag igenom program för mamma  och det gick super duper:) Först red jag igenom trav och skritt delen, där var det slutorna som behöver utvecklas, att kunna bibehålla schvunget. I galopp delen är det den ökade galoppen och mellan galoppen som vi behöver få mer lyft och uppförsbacke i, för ibland blir det mer framåt än uppåt.. 

 

 

Pinky skulle bara skrittas ut eftersom han gick hårt i både fredags och  lördags men han hade mycket energi så efter att ha små travat/ skrittat i ca 10 min, gick jag in i en av hagarna och red i ca 20 min till. 

Synd var det att ingen filmade eller fotade för han var så fin, lyfte benen super högt, kändes som en mini Totilas med fuxfärg ;=P

 

Nu ska jag kolla på ponnyakuten:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: