Andra jul

Idag hade vi min "andra jul". Jag fick massor av fina saker en mest glad är jag för min nya dator ( en macbook air) och en jättefin tavla som farmor målat. Hon målade av bilden från Dm förra året då vi lyckades rida till oss en silvermedalj :°o
Jag tycker att tavlan blev riktigt lik bilden, hon lyckdes verkligen fånga Delle o hans speciella ögon.
Har även tillbringat min största tid med att kolla upp mera tävlingar till säsongen, det har faktiskt kommit upp en hel del och på Delles sida har vi en hyfsat klar plan över de tävlingar vi ska fara på;) Pinky får vi ju se hur han utvecklas under året och om det blir något ungponny SM, han får ju tyvärr inte gå championatet eftersom han är utlandsfödd.. Jag tycker att det är dåligt att det är så men förstår ändå att man vill framhäva den svenska aveln sedan är det ju också ganska knäppt att man kan slänga upp en GP ryttare på championatet! De är ju ändå ponnyryttare som ska tävla o rida ponnyn senare, men så är sporten men jag älskar den ändå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: