Bonus!

Efter varje år på Sthlm ridsport får man en bonus på allt man har handlat,vilket blir en ganska stor bonus för mig o mamma eftersom att vi nästan bara handlar saker där;) Sthlm ridsport är en super butik, dom har alla dyra o exklusiva märken som pikure, OS, könings mm. men det finns även mer basic märken som är billigare, så man kommer nästan alltid hem med något...
För bonusen vill jag gärna beställa en Samshield hjälm, dom är bara föör snygga! Får ju beställa den ganska snart om den ska hinna komma till de första tävlingarna.
 
Jag har kollat på deras hemsida o där kunde man sätta ihop en egen hjälm o se hur den blev med alla de olika detaljerna, jag har gjort en som jag blev väldigt förtjust i som inte heller blev för dyr;) Ca 6 000 kr, om man lägger till de dyraste detaljerna kan den lätt stiga över 11 000 kr vilket är väll dyrt för en hjälm!
 
Vad tycker ni HISS eller DISS? Och har ni något annat förslag på hur den ska se ut?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: