5 sanningar

Om mig

1. Jag älskar att sova med strumpor på, haha. Det är bland det bästa jag vet!

 

2. Jag börjar jätte lätt gråta när jag ser på film, det kan  vara typ vad som helst som är lite sorgligt så börjar jag..

 

3. Klara knappt en dag utan hörlurar;P

 

4. Galen i Pretty Little Liars!! Följer slaviskt varje nytt avsnitt;D

 

5. Alltid när det blåser eller är kallt börjar jag gråta typ fast inte med "vilja" utan det börjar liksom rinna från ögonen. Jätte irriterande:(

 

 

Delle

1. Älskar pepparkakor, han kan äta hur många som helst:)

 

2. Han älskar att vara ute på sommaren och "sola" sig, speciellt efter att man har badat honom.

 

3. Får alltid en stooor adrenalin kick på ärevar..:P

 

 

4. Tar alltid bak öronen när man tar upp en kamera.. Mer en hälften av alla bilder blir så här

 

5. Blir alltid taggad när man börjar knoppa, då vet han att det är dags för tävling;D

 

 

 

Pinky

1. Är väldigt nyfiken på allt och alla.

 

2. Gillar godis men han äter dem alltid väldigt långsamt och "försiktigt", haha.

 

3. Tror att han är en hund.

 

4. Rullar så fort han kommer in i boxen efter ridpass.. Gäller att man snabbt får av sadeln.

 

5. Min kompis kallar honom bacon.. Fråga mig inte varför, haha.

 
Postat av: Charlotta Lundblad

ÅH vad fina bilder på er!!! vad fin pinky blivit!! Saknar dig! <3 när ska du tävla igen?

Svar: Åh tack Linus och Audi med;)Det är på Söndag.... Haha i Fagersta, nationell endags tävling och sedan blir det hästhagen:P<3
Ella Viebke

2013-03-08, 22:54:56 - URL: http://audinadenfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: