Yeah

Wiihoo! Vann båda klasserna idag i Fagersta!
Första klassen var han galet spänd men lyckades lotsa runt honom på en helt ok procent, 66,??%

Andra klassen var han mycket mer avslappnad och bättre form. Dock fick vi till ett par grova missar som drog ner, så det var synd.. Men det var skönt att kunna rida in och visa samma domare att jag kan få han avslappnad:)
67,9 nästan 68% blev resultatet.

Nu ska vi hem och tina upp, fy sjutton var det var kallt... Och imorgon börjar jag 8 med gympa:S

Postat av: Anonym

Inte så konstigt att du vann, du hade ju ingen konkurrens!

Svar: Konkurrens är det alltid, det är inte direkt så att man bara kan gå in på banan och åka häst man måste ju kämpa! Men det är ju kul att du tycker jag och Delle är så bra, blir glad av att höra sånt:D
Ella Viebke

2013-03-11, 09:17:58 -
Postat av: Anonym

Jätte onödig kommentar "anonym"!
Stort grattis!!

Svar: Tack tack vad glad jag blir!
Ella Viebke

2013-03-11, 19:41:02 -
Postat av: Anonym

Du hade bästa procenten av alla i Mästerskap, slog alla D-ponnisar! Grattis! :)
Anonym är nog bara avis och kanske inte vågade komma dit hahaha

Svar: Åhh tack! Ja det var riktigt kul såg det också;)
Ella Viebke

2013-03-11, 21:53:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: