Daylight

 
 
Det är så hemskt men man kan inte hålla tankarna tillbaka när man sitter och kollar igenom alla de härliga bilderna från årens lopp på Delle. Knappt ett år är det kvar innan han läggs ut för försäljning. Ser hur ledsna alla andra blir när deras skatter försvinner iväg, kan knappt föreställa den dagen då han går in i ett nytt främande släpp på väg till en ny helt främande familj och efter det kommer jag aldrig mer få uppleva de häftiga känslorna jag har fått uppleva under dessa år!
 
En sådan förstående o klok ponny finns det inte månag exemplar av, han är precis som en människa o han gör alltid alltid sitt bästa.
Jag har knutit sådana band till honom som bara ska klippas av på några sekunder... Det kommer vara en bit från mig som försvinner för alltid..:'(
Men det som alltid lyser upp är tankarna på det super glada barn som kommer få ta emot honom, hur mycket magiska ögonblick de har framför sig tillsammans, alla de glad o roliga minnen som jag får upp när jag tänker tillbaka på vår resa kommer återupplevas av ett lika glatt barn  som kommer älska honom o knyta lika starka band till denna otroliga ponnyn :D
 
Så jag hoppas o ber om att han får komma till en bra familj som kommer älska honom lika mycket som vi gör<3
Men nu ska vi njuta av de månader, dagar, timmar, minuter o sekunder som vi har kvar tillsammans!
 
Let's make 2013 AMAZING <3
Världens bästa o snyggaste mupp ;D
 
Små o så söta
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: