Perfekta

Hej! Hann inte skriva om lektionern för Emma igår. Var tvungen att plugga och sedan fanns det ingen tid över.. Men ni får höra nu istället;)
Först ut var Pinky som var ovanligt lungn, vilket bara var skönt, kunde verkligen komma till ridning direkt. Emma tyckte även att det såg ut som han hade växt.. kan vara därför han inte var lika het som vanligt. Vi jobbade ungifär med det vanliga, formen, skänkelvikningar m.m. Och hela passet var verkligen perfekt, han bara svävade fram<3
 
Delle var också riktigt fin, jag fick in ett bra tryck och då vissade han verkligen upp hur spänstig han har blivit! Helt galet vad han har utvecklas under bara ett par månader;) Med honom tränade vi att han skulle hålla spänsten i framförallt skolorna där han ibland tappar och då trippar han iäg. så det gäller för mig att sträcka upp mig och skjuta fram magen medans jag fångar upp framåtdrivningen i magmusklerna så att energin går uppåt istället för framåt! Men det var inga problem när jag tänkte så i skolorna även.
Mina kungar<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: