Såå kallt!

Helt galet hur kallt det var idag! Usch var verkligen inte kul, jag fryser så lätt om mina fingrar.. Hehe men fick låna mammas skidhandskar som faktiskt funkade, tro det eller ej;)
Pinky var pigg och taggade men lyckades omvandla energin från framåt till uppåt. När jag fick honom lösgjord o avslappnad så tänjde jag lite på gränserna och gjorde serpentiner i galopp o skänkelvikningar. Han lär sig så fort min lilla gulleplutt <3
 
Delle fick BUSA i snön! Han var verkligen pigg haha, han har aldrig hoppat omkring och busat så mycket:) Det är så kul att känna hans glädje, den smittar av sig på mig så när han hoppar omkring sitter jag och skrattar! Folk i stallet måste tro jag är galen..;)
GLÄDJE<3
Postat av: Amanda

Hur lång är du? och hur höga är pinky och delle?

Svar: Jag är 163 cm, korta jag... Delle är 138,5 så jag börjar bli lite stor.. Pinky är 145 i papperna från förra årets mätning men han har växt så kanske 146;) Vi ska mäta honom i Februari
Ella Viebke

2013-01-20, 09:23:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: